Hjelmeland kommune arbeider med mange ulike små og store oppgåver i samband med digitaliseringa, både internt i kommunen og ut mot våre brukarar.
Mellom anna arbeider me med:
- Digitaliseringsstrategi
- Revisjon av heimeside - tilpasning til nye krav om universell utforming
- Chatbot (d.v.s. chatte-robot på heimesida, som hjelper brukarane å finne rett informasjon)
- Kvalitet på heimesida / Klart språk
- Digitalisering og offentleggjering av historisk eigedomsarkiv
- Live-sending av kommunestyremøte på Facebook
- Elektroniske skjema (med oppslag mot folkeregister/einingsregister)
- Automatisk arkivering av skjema og standarddokument
- Mottak av Ebyggesøknad
- Digital utsending av faktura
- Mi side (Min side) - nasjonal felleskomponent
- Byggesaksdialog i kart (følg byggesaka di i kartet)
- Velferdsteknologi
- Tryggheitsalarm
- Sjukesignalanlegg
- Medisindispensar
- Digital heimeoppfølgjing
- Digi helsestasjon / Digi helsestasjon for ungdom (pilot)
- Kjernejournal
- Ipad og digital læringsplattform i skulane
- DigiSos - Digital søknad om sosialhjelp, og automatisk mottak av desse
- SvarInn - Automatisk mottak av post til kommunen, NAV og barnevernet
- E-dialog - sikker e-postkanal for innbyggjarar og næringsliv
- Bookingsystem for rom, lokale, utstyr og idrettsanlegg
- E-signatur i fagsystem og skjema
- Digital melding om dødsfall og dødsårsak
- Digital bekymringsmelding til barnevernet
- Innføring av nytt barnevernssystem (Digi barnevern)
- Hel- og delautomatisering av arbeidsprosessar
- Sensormåling av badetemperaturar (sjå www.badetassen.no)
- Kompetanseløft i Digital transformasjon (Rådmannen si leiargruppe i regi av Digi Rogaland)