Dette arbeider me med

Hjelmeland kommune arbeider med mange ulike små og store oppgåver i samband med digitaliseringa, både internt i kommunen og ut mot våre brukarar.

Mellom anna arbeider me med:

  • Digitaliseringsstrategi
  • Revisjon av heimeside - tilpasning til nye krav om universell utforming
  • Chatbot (d.v.s. chatte-robot på heimesida, som hjelper brukarane å finne rett informasjon)
  • Kvalitet på heimesida / Klart språk
  • Digitalisering og offentleggjering av historisk eigedomsarkiv
  • Live-sending av kommunestyremøte på Facebook
  • Elektroniske skjema (med oppslag mot folkeregister/einingsregister)
  • Automatisk arkivering av skjema og standarddokument
  • Mottak av Ebyggesøknad
  • Digital utsending av faktura
  • Mi side (Min side) - nasjonal felleskomponent
  • Byggesaksdialog i kart (følg byggesaka di i kartet)
  • Velferdsteknologi
    • Tryggheitsalarm
    • Sjukesignalanlegg
    • Medisindispensar
    • Digital heimeoppfølgjing
    • Digi helsestasjon / Digi helsestasjon for ungdom (pilot)
    • Kjernejournal
  • Ipad og digital læringsplattform i skulane
  • DigiSos - Digital søknad om sosialhjelp, og automatisk mottak av desse
  • SvarInn - Automatisk mottak av post til kommunen, NAV og barnevernet
  • E-dialog - sikker e-postkanal for innbyggjarar og næringsliv
  • Bookingsystem for rom, lokale, utstyr og idrettsanlegg
  •  E-signatur i fagsystem og skjema
  • Digital melding om dødsfall og dødsårsak
  • Digital bekymringsmelding til barnevernet
  • Innføring av nytt barnevernssystem (Digi barnevern)
  • Hel- og delautomatisering av arbeidsprosessar
  • Sensormåling av badetemperaturar (sjå www.badetassen.no)
  • Kompetanseløft i Digital transformasjon (Rådmannen si leiargruppe i regi av Digi Rogaland)